پایگاه رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی امید شوش
دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, :: 12:14 ::  نويسنده : باشگاه امید

دروازه تیم امید به احمد رسید....

 

بالاخره پس از کش و قوس های زیاد احمد سنگربان تیم امید شد.احمد با تیم امید برای جام رمضان هم توافق کرده و این بازیکن دروازبان این تیم دران مسابقات هست.

دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, :: 12:9 ::  نويسنده : باشگاه امید

دو بازیکن جدید به تیم امید پیوستند...

 

دو مهره بسیار تاثیر گذار و مهم به تیم امید پیوستند.احمد و علی چنانی  دروازبان و مدافع خوبی هستند که تیم امید به خدمت گرفت.

جمعه 5 اسفند 1390برچسب:, :: 12:41 ::  نويسنده : باشگاه امید

کاملا از عملکرد تیم راضی هستیم.کار انها عالی بود....

 

 

مجتبی ملکی مربی تیم امید بعد از انجام این سه بازی اظهار کرد: که کار تیم عالی بود ما از عملکرد انها کاملا راضی هستیم.ما در شرایطی که میخاستیم قرار گرفتیم بازی های حساس در فاصله بسیار کم و غیبت بازیکن های تاثیر گذار در ان بازی ها و عملکرد سایر بازیکن ها ان چیزی بود که ما میخاستیم و بسیار امیدوار کننده بود.ما به چیزی که خاستیم رسیدیم.من باید از تمام بچه ها تشکر کنم و به ان ها بخاطر این تیمی که داریم تبریک بگم.

 

جمعه 5 اسفند 1390برچسب:, :: 12:34 ::  نويسنده : باشگاه امید

پایان بازی های سه گانه امید.ایا تیم امید به اهداف خود رسید؟

 

تیم امید که در یک برنامه عجیب در فاصله چهاروز سه بازی حساس انجام داد عملکرد بسیار رضایت بخشی از خود نشان داد و حتی با نبودن چند بازیکن خود در دو بازی اخر باز عملکرد خوبی داشت.باید فراموش نشود که دو بازی امید در سانس حریف انجام شد مخصوصا بازی مسجدنبی در ان شرایط کار اسانی نبود که تیم امید نمایش بسیار قابل قبولی از خود نشان داد.تیم امید میخواستند در چنین شرایطی قرار بگیرند تا یکبار دیگر قابلیت های خود را بسنجند.

جمعه 5 اسفند 1390برچسب:, :: 12:30 ::  نويسنده : باشگاه امید

در نبود مهاجمان تیم امید مدافعان هر سه گل این تیم را به ثمر رساندند...

 

دیشب که انتظار میرفت نبودن هادی و اصغر مهاجمان این تیم گلزنی را برای این تیم مشکل کند مدافعان این تیم سه گل بازی را زدند.علی فرهادزاده دو بار و امیر عبدالخانی یکبار گلزنی کردند.

جمعه 5 اسفند 1390برچسب:, :: 12:19 ::  نويسنده : باشگاه امید

تیم امید در حالی که نیمی از تیم خود را نداشت در مقابل نایب قهرمان متوقف شد....

 

بدون شک نبودن هادی چنانی کاپبتان این تیم ،اصغر ورمزیار و کیانوش پناهی دروازبان این تیم در بازی تیم امید تاثیر گذار بود هر چند که بازیکنان این تیم چیزی را کم نذاشتند و حتی با غایب بودن بازیکنان تاثیر گذار خود بازهم از قدرت ان ها چیزی کم نمیشود اما بودن این بازیکنان میتوانست به این تیم قدرت و روحیه بیشتری ببخشد.اما دیشب واقعا بازیکنان این تیم سطح بازی خود را به رخ تمام تیم ها کشاندند و بازی کاملا تاکتیکی از خود نمایش دادند و حتی اگر شانس با این تیم یار بود و توپ های ان ها به گل میرفت نتیجه جالب رقم میخورد.

جمعه 5 اسفند 1390برچسب:, :: 11:48 ::  نويسنده : باشگاه امید

تکرار فینال جام رمضان برنده ای نداشت.مسجدنبی به سختی از امید مساوی گرفت.

 

تیم امید در شبی که سه بازیکن تاثیر گذار خود را در اختیار نداشت به مصاف تیم نایب قهرمان جام رمضان در سانس تیم مسجدنبی رفت.انتظار میرفت تیم مسجدنبی که با تمام قوا امده بود و شرایط میزبانی که داشت کار اسانی در مقابل تیم امید داشته باشد و خیلی امیدوار بودند تا بالخره این تیم را مجبور به شکست کنند.این بازی ساعت 22 دیشب در سالن یادگار اغاز شد.همان طور که انتظار داشتیم شاهد بازی بسیار دیدنی بودیم.تیم امید بهتر بازی را بهترشروع کرد و با پاس های تک ضرب خودشان بازی را در اختیار گرفتند و فشار زیادی روی دروازه حریف اوردند تا دقیقه 15 بازی با پاس قاسم کعب ،علی فرهادزاده با یک بغل پای زیبا برای امید گلزنی کرد.رفته رفته تیم مسجدنبی فشار خود را بیشتر کرد تا دقیقه 20 گل مساوی را به ثمر رساندند.نیمه اول بااین نتیجه به پایان رسید.در نیمه دوم باز این تیم امید بود که فشار بیشتری روی حریف خود اورد تا بازقاسم کعب با پشت سر گذاشتن دوبازیکن حریف بایک پاس بسیار دیدنی توپ را به علی فرهادزاده رساند تا این بازیکن براحتی دومین گل خود و تیمش را بزند.در ادامه باز امیر عبدالخانی باتک به تک شدن بادروازبان سومین گل این تیم را زد.با نزدیک شدن به دقایق پایانی تیم امید جورایی حریف خود را دست کم گرفت و تیم مسجد نبی با یک ضد حمله سریع به گل رسیدند و یک دقیقه بعد شوت علی خنیفر بازیکن مسجدنبی به بازیکن خودی تیم امید برخورد کرد و با خلاف جهت در درون دروازه جا گرفت تا این بازی برنده ای نداشته باشد.

بازیکنان امید:

1.رضا برکی 2.امیر عبدالخانی 3.علی فرهادزاده 4.کامران دیناروند 5.قاسم کعب 6.احمد نیسی

 

پنج شنبه 4 اسفند 1390برچسب:, :: 12:8 ::  نويسنده : باشگاه امید

چهار مصدوم در استانه بازی حساس امشب....

 

تیم امید در حالی که امشب بازی حساسی دارد چهار بازیکن این تیم بعد از این دو بازی سنگین مصدوم شده اند  و شرایط بازی کردن ندارند.اصغر ورمزیار که به شدت مصدوم شده و تا چند بازی دیگر نمیتواند به میدان برود.کیانوش ،احمد نیسی و علی فرهادزاده سه بازیکن مصدوم این تیم هستند.

پنج شنبه 4 اسفند 1390برچسب:, :: 12:4 ::  نويسنده : باشگاه امید

کیانوش هم مصدوم شد......

 

کیانوش پناهی دروازبان تیم امید که در این چند بازی سنگ تمام گذاشت حالا مصدوم شده است و به بازی امشب این تیم نمیرسد.

 

 

چهار شنبه 3 اسفند 1390برچسب:, :: 20:32 ::  نويسنده : باشگاه امید

قدرانی تیم امید از شرایط میزبانی تیم پاس.....

 

تیم امید از تیم پاس بخاطر شرایط خوب میزبانی تشکر کرد.واقعا این تیم بازی کاملا جوانمردانه ای انجام دادند و هیچ گونه مشکلی نه در بازی و نه در بیرون از بازی درست نکردند.باید به این تیم خوب شهر تبریک گفت.

 

 

چهار شنبه 3 اسفند 1390برچسب:, :: 20:25 ::  نويسنده : باشگاه امید

علی فرهادزاده با پا درد بازی کرد.......

 

علی فرهادزاده دیشب در حالی که در مچ پای راست خود احساس درد میکرد برای تیم امید به میدان رفت.تیم امید از این بازیکن خواست که بازی نکند اما این بازیکن متعصب با دردی که داشت به میدان رفت تا جای خالی او در این بازی احساس نشود.

چهار شنبه 3 اسفند 1390برچسب:, :: 20:21 ::  نويسنده : باشگاه امید

قاسم کعب یک تنه پاس را شکست داد.......

 

قاسم کعب بدون شک بهترین بازیکن این بازی بود.او به تنهایی سه گل تیم امید را به ثمر رساند.در خیلی از صحنه ها با تکنیک ناب خودش تیم پاس را به هم میریخت و در چندین صحنه توپ های او به تیر دروازه اصابت کرد.گل سوم این بازیکن تماشایی بود.

چهار شنبه 3 اسفند 1390برچسب:, :: 20:9 ::  نويسنده : باشگاه امید

حاشیه های بازی........

 

1.بازیکنان دو تیم قبل بازی به گرم کردن پرداختند.

2.احمد بیننده قبل بلزی با بازیکنان خود صحبت میکرد.

3.احمد بیننده در یک حرکت زیبا قبل از بازی سمت مجتبی ملکی رفت و به ان ها خوشامد گفت.

4.تماشاگران زیادی برای بازی نیومده بود.اما همان تعداد تماشاگر از تیم پاس بادادن شعار حمایت میکردند.

5.علی فرهاد زاده بازیکن تیم امید در صحنه های از بازی می لنگید.

6.بازیکنان دو تیم به شدت به نحوه داوری معترض بودند.

7.قاسم کعب در بیشتر صحنه ها یک تنه به تیم حریف میزد که باعث اعتراض بازیکنان هم تیمی شد.

8.امیر عبدالخانی در صحنه ای که داور برای تیم پاس پنالتی گرفت به شدت اعتراض میکرد.

9.بعد از بازی بازیکنان دو تیم باهم دست دادند.

چهار شنبه 3 اسفند 1390برچسب:, :: 19:41 ::  نويسنده : باشگاه امید

پیروزی قاطع تیم امید.   امید 4.پاس احمداباد 1

 

دیشب از ساعت 22 در سالن یادگار تیم پاس احمداباد میزبان امید بود.تیم امید در حالی که سه بازیکن خود را به علت مصدومیت در اختیار نداشت با نتیجه 4بر1 حریف خود را در هم کوبید.تیم امید تنها پنج بازیکن در اختیار داشت و مجبور به استفاده از علی فرهادزادهی شد که از ناحیه  مچ پای راست خود احساس درد میکرد.هادی چنانی ،اصغرورمزیار و احمد نیسی غایبان این تیم بودند.تیم امید خیلی خوب بازی را شروع کرد تمام بازی را در اختیار خود داشت تا قاسم کعب با یک شوت زیبا دروازه تیم پاس را گشود.چند دقیقه بعد علی فرهادزاده دومین گل امید را زد.هر دو تیم حملاتی روی دروازه هم داشتند تا قاسم کعب باز با یک شوت زیبا گل سوم امید را به ثمر رساند.نیمه اول با این نتیجه به پایان رسید.در نیمه دوم  در حالی که انتظار میرفت بازیکنان امید خسته شده باشند اما باز این قاسم کعب بود که باتکنیک ناب خودش یک گل بسیار تماشایی به ثمر رساند.تیم امید چندین موقیعت خوب دیگرم ازدست داد.در دقایق پایانی تیم پاس صاحب یک پنالتی شد که عبدالساد برای این تیم گلزنی کرد.

بازیکنان امید:

1.کیانوش پناهی 2.علی فرهادزاده 3.امیرعبدالخانی 4.کامران دیناروند 5.قاسم کعب 

 

 

سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:, :: 18:50 ::  نويسنده : باشگاه امید

امید-پاس امشب ساعت 22 سالن یادگار.....

 

امشب از ساعت 22 در سالن یادگار تیم پاس احمداباد میزبان تیم امید خواهد بود.تیم امید در حالی که سه بازیکن تاثیر گذار خود را در اختیار ندارد به میدان میرود.نبودن علی فرهادزاده که از مهره های دفاعی این تیم حساب میشود کار را برای این تیم سخت می کند.این دوتیم یکبار در مقابل هم قرار گرفته اند که تیم امید با نتیجه 6به4 به پیروزی رسید و تیم خوب پاس را از جام رمضان حذف کرد.

سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:, :: 15:14 ::  نويسنده : باشگاه امید

اصغر و هادی به بازی امشب نمیرسن.فر هادزاده معلوم نیست....

 

اصغر ورمزیار به شدت از ناحیه پا اسیب دیده است و در بازی امشب تیم امید را همراه نخواهد کرد.این بازیکن چند روز دیگر باید تیم جنوب شوش را در مسابقات کشوری همراهی کند اما در بازی دیشب مصدوم شد.هادی چنانی هم به علت مشکلات شخصی به این بازی نمی رسد.علی فرهادزاده از ساق پا اسیب دیده و به احتمال زیاد او هم در این بازی غایب است.

سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:, :: 12:12 ::  نويسنده : باشگاه امید

تلفات تیم امید از این بازی.مصدومیت اصغر و علی فرهادزاده در استانه بازی حساس امشب.........

 

تیم امید در حالی که امشب بازی حساس دیگری پیش رو دارد دو تا از بازیکنان کلیدی خود را بخاطر مصدومیت از دست داد.به احتمال زیاد هادی چنانی هم به علت مشکلات شخصی در این بازی غایب است.

 

 

سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:, :: 11:48 ::  نويسنده : باشگاه امید

حاشیه های این بازی.........

 

1.بازیکنان دو تیم قبل از بازی گرم میکردند.قاسم کعب به همه بازیکنان حریف دست داد.

2.هادی چنانی که چند بازی غایب بود با بازیکنان دو تیم احوال پرسی میکرد.

3.تماشاگران زیادی برای دیدن این بازی امده بودند.

4.دقیقه پنج بازی اصغر ورمزیار با خطای که روی او انجام شد از ناحیه مچ پا  به شدت احساس درد میکرد.که بازیکنان تیم امید در کنار زمین به او رسیدگی میکردند.

5.هادی چنانی بجای اصغر به میدان رفت.

6.دقایق پایانی نیمه اول علی فرهادزاده به علت خطای که انجام داد از زمین اخراج شد که با چهارنفره شدن امید تیم حریف به گل رسید.

5.با به پایان رسیدن نیمه اول کل تیم امید به نحوی داوری اعتراض کردند.

6.در دقیقه 5 نیمه دوم خطای بسیار بدی روی علی فرهادزاده انجام شد.که بازی به درگیری کشید.

7.بین علی فرهادزاده و علی بهروی در گیری به وجود امد.که بعد این در گیری به امیرعبدالخانی کشید شد.

8.بحثی بین مجتبی ملکی و علی بهروی صورت گرفت.

9.بازی با چند دقیقه توقف دوباره از سر گرفته شد.

10.چند دقیقه بعد داور یک پنالتی برای تیم مقابل گرفت که به شدت بازیکنان تیم امید به این تصمیم معترض بودند.

11.امیر عبدالخانی بعد از به ثمر رساندن گل چهارم به سمت مجتبی ملکی رفت و خوشحالی خود را با او تقسیم کرد.

سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:, :: 11:19 ::  نويسنده : باشگاه امید

پیروزی 4به3 امید.بازهم در مقابل قدرت امید تعظیم کردند....

 

تیم امید همانطور که انتظار میرفت  در یک بازی زیبا و نفس گیر با نتیجه 4به3 به پیروزی رسید.این بازی ساعت22 در سالن حجاب اغاز شد.تیم امید خیلی زود توسط قاسم کعب به گل رسید.دقیقه 5 بازی علی بهروی با یک خطا اصغر ورمزیار را متوقف کرد که این بازیکن مصدوم شد و دیگر قادر به انجام بازی نبود.این برتری تا دقایق اخر نیمه اول برقرار بود که با اخراج علی فرهاد زاده از بازی و چهارنفره شدن تیم امید علی منصوری برای حریف گلزنی کرد.نیمه اول با نتیجه یک یک به پایان رسید.در نیمه دوم  تیم امید با خطا روی کامران صاحب یک پنالتی شد که هادی چنانی ان را به تور دروازه چسباند.چند دقیقه بعد درگیری بین بازیکنان دوتیم به وجود امد که چند لحظه بازی متوقف شد.اینبار تیم حریف در یک صحنه کاملا مشکوک به پنالتی رسید که علی منصوری بازی را به تساوی کشاند.یک دقیقه بعد هادی چنانی توپ را از بالای دست های محمد حسنوند به کنج دروازه فرستاد.دو دقیقه بعد امیر عبدالخانی برای امید چهارمین گل را زد تا خیال همه راحت شود.و در دقایق پایانی علی منصوری سومین گل خود را به ثمر رساند تا با حداقل اختلاف بازنده این بازی باشند.

بازیکنان امید:

1.کیانوش 2.امیر عبدالخانی 3.علی فرهاد زاده 4.کامران دیناروند 5.هادی چنانی 6.اصغر ورمزیار 7.قاسم کعب 8.احمد نیسی

بازیکنان حریف:

1.محمد حسنوند 2.علی منصوری 3.محمد چنانه 4.رضالطیفی 5.علی بهروی 6.امیر سواری

دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:, :: 19:5 ::  نويسنده : باشگاه امید

امشب تیم امید میزبان حریف خوب خود هست........

 

امشب از ساعت 22 در سالن حجاب تیم امید به مصاف حریف خود میرود.هر دو تیم از بازیکنانی جوان بهره میبرند پس تا لحظه اخر شاهد بازی زیبایی خواهیم بود.این بازی برای هردو تیم اهمیت خاصی دارد.

دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:, :: 19:0 ::  نويسنده : باشگاه امید

امشب شاهد بازی زیبایی خواهید بود.....

 

این بازی به دور از اینکه یک بازی دوستانه هست اما حاشیه ها و جذابیت های زیادی دارد.تقابل بازیکنان دو تیم دیدنی خواهد بود.حالا باید منتظر ماند دید که تیم جوان امید در اولین بازی از بازی های سه گانه خود تسلیم خواهد شد؟.

دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:, :: 18:55 ::  نويسنده : باشگاه امید

بازگشت کاپیتان به ترکیب تیم..........

 

هادی چنانی کاپیتان تیم امید که چند بازی تیم امید را همراهی نکرد ه بود امشب بعد از حدود دوماه در ترکیب این تیم به میدان میرود.

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پایگاه رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی امید شوش و آدرس fcomid.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان

 
 
 
وبلاگافکت نوار وضعیت